Monday, December 8, 2008

Bertil Mårtensson online

Den prisbelönte sf-, fantasy- och deckarförfattaren Bertil Mårtensson meddelar att han har förfärdigat en webbplats för sitt författarskap, lagom till 40-årsjubileet för hans författardebut med Detta är verkligheten/Verdener uden graense som gavs ut på både danska och svenska 1968.

På webbplatsen finns en kort biografi, bokomslag samt länkar till elektroniska utgåvor av hans böcker, såväl gratisupplagor som sådana som kostar pengar. Mer innehåll ska tillkomma, lovar Bertil, bland annat musik som han har tonsatt.

Adressen är www.flyingbird.se.

Andra bloggar om: , , ,

3 comments:

Martin said...

Musik som han har tonsatt? Det finns inte möjligen någon lyrik som han försett med text också? (-;

Johan A said...

Jag vet inte om jag ska hata dig eller vara tacksam för att du påpekade fadäsen. Nå, jag gör som man gjorde förr i tiden, låter det stå. Alltid roar det någon. ;)

bertil.martensson3 said...

Egentligen är det ingen logisk fadäs, för jag hade ju kunnat lägga ut musik någon annan tonsatt, låt vara att jag inte skulle göra det eftersom jag inte vill bli stämd, men det är en annan sak.
Många kramar!
Bertil